REKLAMA

Hlavní rubriky receptů jídel a nápojů

Gastronomické zajímavosti z domova

Co se děje v našich luzích a hájích? Vše možné o české gastronomii se dozvíte právě zde.

30miliontý kus hroznového cukru Intact má čokoládovou příchuť

Havířov 17. prosince 2012 – V roce 1992 začala společnost Naturprodukt s distribucí hroznového cukru Intact na českém trhu. Po 20 letech se dostal k zákazníkům 30miliontý kus tohoto rychlého dodavatele energie. Jubilejním kusem byla rolička hroznového cukru s čokoládovou příchutí. Hroznový cukr se postará o okamžitý přísun energie při únavě nebo vyčerpání.

8 nových receptů na grilování se speciální edicí grilovacích omáček a marinád Hellmann’s

Hellmann’s přináší speciální edici grilovacích omáček ze čtyř koutů světa. Na žebírka, kuřecí stehýnka nebo křídla je ideální klasická American Smokey BBQ s jemně uzenou příchutí. K rozpálení červeného masa se bude hodit Brazilian Spicy Churrasco – pálivá grilovací omáčka s chilli. Sladká medová Australian Sweet Roast BBQ omáčka s worcestrovou omáčkou je ideálním doprovodem k pořádnému steaku. K jemnému masu a zelenině zase oceníte Japanese Sticky Grill – sweet & spicy omáčku s nádechem zázvoru. Všechny omáčky lze použít buď jako marinádu nebo jako přílohovou omáčku.

A co teda jíš? Nepřehlédněte vydání nové kuchařky!

Zapomeňte na to, že hrát si s jídlem se nemá. Ať už jste vegan nebo ne, tahle kuchařka vás bude bavit a inspirovat. Její minimalistický design totiž zapne váš kreativní gen. A co teda jíš? Autor: Linda Müllerová. Kniha vychází 5. října. Vydává Došel karamel s.r.o. Cena 399 Kč ….

Bára Štěpánová, Fagor a „3 v 1“

Tisková informace: Praha, 18. června 2013 – Firma Fagor Elektro, výhradní dovozce bíle techniky značky Fagor na český trh, zorganizovala akci pod názvem „3 v 1“, která byla určena pro obchodní partnery a servisní techniky z České republiky. V rámci tohoto setkání, společnost odprezentovala více jak 30 novinek pro rok 2013 a výrobky, které se pyšní moderní technologií a designem (trouby, varné desky, myčky nádobí, chladničky, pračky, malé elektro a nádobí) a také umožnila hostům prozkoumat spotřebiče Fagor „pod lupou“ …

Becherovka Lemond má novou Art.edici lahví od mladých designérů

Tisková zpráva – Praha, 16. 11. 2012 – Becherovka Lemond představila novou Art.edici. Originální design dvou půllitrových lahví uvede na trh v limitované edici v průběhu listopadu. Autorkou lahve pro holky je studentka 3D designu a vizuální tvorby Barbora Balgová. Lahev pro kluky navrhl grafický designér Eugen Finkei. Lemond tak pokračuje ve spolupráci s mladými a talentovanými lidmi. Art.edici si lidé poprvé prohlédli na párty v Belushi’s baru.

BILLA představuje exkluzivní privátní značku BILLA Premium

T.Z. Modletice 18. listopadu 2015 – Společnost BILLA Česká republika dlouhodobě staví svou filozofii na bohaté nabídce kvalitních a čerstvých potravin. Stále více zákazníků navíc vyhledává opravdu špičkovou kvalitu. Společnost BILLA se proto rozhodla připravit zcela novou řadu vysoce kvalitních potravin za příznivé ceny. Již nyní naleznou zákazníci v BILLE kromě stávajícího portfolia privátních značek také exkluzivní novinku – produkty BILLA Premium.

Ceny obědů ROSTOU. POD 100 korun se už ve velkých městech nenajíte

Češi si za obědy opět výrazně připlatí. Jen za poslední rok vzrostla průměrná útrata v restauracích téměř o více než pět korun na prosincových 111,90 Kč. Na mapě velkých českých měst už teď není jediné, kde by se dal oběd pořídit za méně než stokorunu. Jako poslední se přes tuto hranici přehoupla v posledním loňském čtvrtletí Olomouc. Vyplývá to z Ticket Restaurant® Card Indexu. Ten je sestavený z plateb více než 90 tisíc tuzemských zaměstnanců, kteří k úhradě obědů v restauracích používají platební stravenkovou kartu Ticket Restaurant® od společnosti Edenred. Statistiku každý měsíc tvoří více než milion transakcí v restauracích všech tuzemských regionů.

Český Bufet žije. Sekaná a držková na stojáka odolala fastfoodům i trendy bistrům

Jednu dobu už to vypadalo, že stravovací fenomén, ve kterém se při srkání polévky dotýkaly lokty dělníků s kravaťáky, pomalu zmizí z českých měst. Vypadá to však, že bufet žil pod náporem nových trendů hluboko ve vědomí českých strávníků, kteří znovu objevují kouzlo čerstvě pečeného bůčku.

Češi poprvé oslaví Den olivového oleje s extra panenským olejem Monini Monello

4. listopadu 2013 – První olivový olej sezóny a sezónní delikatesa Monini Monello dorazí do Česka 18. listopadu, a to již posedmé. Od letošního roku je den příchodu Monella na český trh vyhlášen Dnem olivového oleje. Monini Monello, lisovaný z první sklizně oliv, bude na českém trhu v limitovaném množství a po omezenou dobu. Takto sklizené olivy mají vyšší obsah vitamínů a antioxidantů. Doporučená cena tohoto extra panenského olivového oleje je 269,90 Kč.

Češi si oblíbili vzácnější odrůdy vína. Zájem o Merlot vzrostl o 23 %

Blatnice pod Svatým Antonínkem, 18. 3. 2014 – V České republice se z pití vína stává módní trend. Přibývá totiž konzumentů, kteří si víno vybírají nejen podle barvy a ceny, ale i podle původu, odrůdy nebo chuti. Příkladem toho je obliba modré odrůdy Merlot, která meziročně vzrostla téměř o čtvrtinu. Podle statistik vinařství Blatel, které je největším tuzemským producentem této odrůdy, se poptávka po Merlotu v uplynulém roce zvýšila o 23 %. Hlavním důvodem je jeho výjimečná dřevnatá chuť a ojedinělost v místních klimatických podmínkách.
Přejít na stranu:

reklama

Napište do okna našeho gastronomického slovníku hledaný výraz nebo klikněte na jedno z písmen abecedy